Цар е византийския еквивалент на Хан
Извинявай уважаеми Орикс,
но така мислЕХА и студенти от университета Джон Хопкинс в САЩ и това ги беше поставило, тях -
бъдещите висши американски администратори, в задънена улица, когато се опитваха да търсят
в историята примери, които биха им помогнали да формират за в бъдещето, нови, по-добри
форми на държавно устройство ... (само академично, разбира се)
Различията между цар и хан са принципни, фундаментални и тяхното размиване и заличаване
е удобно на онези, които се стремят към довеждането на човечеството до състоянието на хаос,
когато народите ще ги умоляват, тях жидовете, да вземат нещата в свои ръце и да въведат ред.
Тъй като не бих искал да назидавам, нека направим изследването заедно.
Що е цар и царство има подребно и достатъчно точно описано от самият Бог
на едно общодостъпно място::
Библията : Царе1 : Глава 8
Това е идеална отправна точка в която, независимо от перфидните редакции (на Библията),
освен описание има и недвусмисленото отношение на Бог към тази институция.
Сигурен съм, че тази глава ще е полезна дори за отявлени и окончателни атеисти.
(Да се отрича Бог е фундаментално право на всякоя личност!)
Трудно може да се сбърка отношението на Бог към царщината - о м е р з е н и е !
***
Ако сте се справили с въпросната глава от Библията,
можем да се заемем и с един от таговете - сувернитет.
На български, сувернитет значи в ъ р х о в н а в л а с т (нищо повече!)
царят е суверен, има върховната власт
следователно: царят властва!
Ханът (Канът) не е суверен.
Ханът (Канът) няма върховната власт
Върховната власт е у народа!
Как наръдът реализира тази власт? - чрез институцията Общонароден събор
следователно: Ханът (Канът) не може да властвува - той управлява!
Ханът (Канът) управлява в рамките на правата и отговорностите предоставени му от Всенародния събор (от народа!)
ако Ханът (Канът) нещо обърка - удушава се и се туря (избира) друг ...
Царят, обаче е неприкосновен, дори да сбърка!
За това се е погрижил Савел (оперативен агент на Санхедрина),
който еднажди, по неговете думи и бил пресрещнат от Бог,
и като такъв се е превърнал в равноАпостол Павел и
от името на Бог е провъзгласил, че "няма власт не от Бога!
Ако внимателно сме чели глава 8 от Царе1 това би следвало да ни хвърли в съмнения
относно това твърдение на Савел (р.а.Павел)
Може ли някой да донесе и публикува убедителен аргумент срещу това твърдение на Павел за властта???