Author Topic: Българското образование  (Read 32373 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline генерал Вазов

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1,423
  • Gender: Male
  • Religion: Atheism Atheism
  • Politics: None None
Re: Българското образование
« Reply #60 on: 11 Dec 2010, 23:14:22 »
до ден днешен таблицата за умножение се учи във втори клас. Освен в помощните училища, де  :-D :-D :-D
 

Offline Nordwave

  • Webmaster
  • Founder
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4,358
  • Thanked: 1 times
  • Gender: Male
  • R.I.P. 2017
    • Български националисти
  • Интереси: История
  • Зодия: Capricorn Capricorn
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Българското образование
« Reply #61 on: 12 Dec 2010, 07:25:15 »
Не е ли яко да си тъп? Увлечени в шумни до фалцет скандали, пропускаме най-същностното: че поведението ни създава болната атмосфера, в която растат децата ни. Нахалството, простащината и цинизмът утре вече ще са житейското им кредо…

Коментар на Мирела Иванова:
„Ученик от казанлъшкото училище „Екзарх Антим I“ напсува и преби по време на час учителката си по география”. Из вестник „Новинар”

Какво се случи – и се случва с българските ученици в последно време? Природните или обществените потопи, които ни заливат, повлякоха и техните млади, неукрепнали и объркани души, та те се забунтуваха и развандалничиха? Децата ни си организираха собствени, тийнейджърски стихийни бедствия, групово и индивидуално, наместиха се агресивно в информационните емисии редом с другите разтърсващи новини и кратката коледна ваканция е само една от формалните причини…

Четлив ли е знакът на бунта?

Същностен ли е бунтът на учениците или е само копнеж да не останат настрана от всеобщата българска анархия? Какво мислим ние, възрастните, родители и учители, по въпроса – стига да имаме достатъчно смелост да погледнем тревожността му право в очите, за да намерим колкото се може по-честен отговор.
Като начало не е зле да си дадем сметка, че на децата ни им е по-трудно, отколкото на нас. Те още не са изградили вътрешните си устои, нямат убедителни и за пред себе си дори възгледи, които да им дават кураж, не умеят да защитават правата си – а и кой ли им позволява. Кой изобщо е готов да ги чуе, да разговаря откровено с тях, да вземе под внимание мнението им, да се съобрази с индивидуалността и различието им?

Децата, с малки изключения, растат невъзпитани, оставени на самите себе си, уловени в капана на изначалната юношеска жестокост и трудната си възраст, назидавани пътьом и общо от съмнителни авторитети, недосегнати от високи ценности. Щат или не щат, врят и кипят всекидневно в безвкусния обществен бульон, сготвен не само от бг-управляващите, а и от все по-бедния и ожесточен учител, и от харизматичния квартален наркопласьор. Хоризонтът и светът на повечето български ученици, уви, са заключени между пушкома през голямото, шляенето из местния мол, воайорстването във Фейсбук и програмата на телевизия „Планета”.

Видовете неприложимост

У дома слушат скандалите или тревожните разговори на родителите си, криза на квадрат отвсякъде, в училище слушат музика, от рап и чалга до рок и хаус, все едно – предпочитат да обитават действителния и конкретен живот със слушалки в ушите, и ако някой си даде труда да надникне само в безумните им и непроходими учебници, ще проумее защо.

Ще схване и антимотивациите им да са образовани, защото образованите и можещите тук и сега са неприложими екземпляри. Къде къде по-яко е да си тъп, нахален, агресивен, циничен, да си простак и гьонсурат, за да имаш перспективи в държавата-мащеха, в държавата-подслушвач и рекетьор, в държавата-мутра!?

Какво според вас ще се случи с ученика от Казанлък, пребил учителката си в час? Ще го преместят в друго училище. А с вандалстващите четиринайсетгодишни варненски момчета и момичета? Ще ги изпратят със специален автобус при министър Игнатов, за да дискутират с него. Винаги се действа формално и безмозъчно сякаш: или се търси „отърваване” от проблема и проблемните деца, или се вземат назидателни рестриктивни и ограничителни мерки.

Пиша всичко дотук с болка: от една страна е супер децата ни да не са стадо овце и да се бунтуват срещу несправедливостите, от друга – е до нелепост тъжно колко жалък е бунтът им, заради нищожната си цел… Но откъде и как да научат за големите, далечни и високи цели, от кого?

Източник: www.semeistvo.vmro.bg
 

Offline omerzen

  • Premium user
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4,215
  • Gender: Male
  • R.I.P. 2015
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
Re: Българското образование
« Reply #62 on: 12 Dec 2010, 07:40:44 »
Ученикът от Казанлък пребил учителката си по география българин ли е бил?
За да разберат европейците поведението на циганите, първо европейците трябва да разберат че циганите не са европейско население.
 

Offline генерал Вазов

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 1,423
  • Gender: Male
  • Religion: Atheism Atheism
  • Politics: None None
Re: Българското образование
« Reply #63 on: 12 Dec 2010, 11:09:47 »
Само да не кажеш, че българчетата не правят така?  :-D :-D :-D
 

Offline Veskou

  • Registered user
  • Senior Member
  • ***
  • Posts: 761
  • Gender: Male
  • Всичко за България!
  • Зодия: Aquarius Aquarius
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
Re: Българското образование
« Reply #64 on: 12 Dec 2010, 11:19:38 »
Само да не кажеш, че българчетата не правят така?  :-D :-D :-D

Тук трябва да се съглася... Ако знаеш само какви слухове се носят за техническата гимназия в Монтана...
БОГ ПРОЩАВА, ВМРО - НЕ!

ЦИГАНИТЕ СА НАШЕТО НЕЩАСТИЕ!
 

Offline Oda

  • Forum Member
  • **
  • Posts: 187
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #65 on: 12 Dec 2010, 12:32:20 »
до ден днешен таблицата за умножение се учи във втори клас. Освен в помощните училища, де  :-D :-D :-D

Аз съм на 26, а не я знам  :-D

В днешно време целта на правителството е да ни напраат скотове,роби на системата.Всичко е до - по евтина работна ръка.Заличават културата,цености ни,смесват раси,накрая е ще сме безлични работници,без понятие за думата Род.
« Last Edit: 26 Mar 2011, 20:22:23 by Hatshepsut »
 

Offline Бръснарят

  • Junior Member
  • *
  • Posts: 11
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #66 on: 17 Jan 2011, 13:30:40 »
на световния финансов еврейски елит не му трябват умни хора,нужни саму същества които да се учат да работят в системата на робски феодализъм ,да слушат и да се подчиняват,общество от безлични хумануиди ,вертикална власт и свят без нестандартно мислене без секс и нормално размножение на хората,нали евреиската християнска библия пише ,че бог прави човека смъртен щото започва сам да се възпроизвежда,скоро Рокелер,Ротчилд ,Мърдок и Бил Гейц ще решават кой ще прави деца,---Е па те такова животно нема! Вярвайте в един бог за всички--Исус,Мохамед,Буда,Моисей са фалшиви посредници,спекуланти подготвени от евреите
 

Offline Посветен

  • Newbie
  • Posts: 1
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #67 on: 27 Jan 2011, 12:38:29 »
    Хах, бръснарят, къде набута и Буда в конспирацията?  :-D

  
  Има една интересна теория, конспиративна, относно човешката история.
  Египет е държавата, където се е зародило всичко. А то е повече от ясно, че те са получили знанията си наготово. При тях не се забелязва процес на развитие. Дори обратното. Първите династии са по-успешни от следващите. Факт е, че гръцката цивилизация е дъщерна такава на Древен Египет. Египетския херметизъм е преминал в Древна Гърция под формата на различни философски школи. Всички знаем за питагорейците.
   Друго, според новата история древните гърци произлизат от трако-фригийски племена. Траките, също като египтяните, имат изключително много познания, които предават на древните гърци. Орфизма е тракийско явление.
  Както бе установено наскоро, между ритуалите, вярванията, културата и житейската философия на траки и келти, няма разлика. Тоест - те са едно племе. Много учени смятат, че названията траки, келти, илири и въобще племената, живущи в Европа, са една цивилизация. За сравнение, архитектурните шедьоври.
http://fenix.my.contact.bg/drevni.html

   Да си спомним и за египетските артефакти, откривани на територията на България. Гроба на Бастет, в Странджа, например. Очевидно е съществувала огромна връзка между Древен Египет и Европейската цивилизация. Останалите разлики са несъществени. Има значение, не това, което масата в обществото е мислело, а това, което малката група посветени жреци са знаели. И в двете култури Жреците са ръководили всички.
  В Египет имаше един музикален инструмент, булгарикус, ако не се лъжа. Широко разпространена е и версията, която се намеква в " Именника на българските ханове" за другите царе отвъд Дунава. Тоест, че българите, при идването си тук, на Балканите, са заварили други българи. И че траките са един вид българи. И за тази теза бих искал да:
http://ziezi.net/trakite.html

"Щем доказа необратимо, защо ние сме първите и най-старите жители в Европа..."
Г.С.Раковски

 Спомних си, че  и според Учителя Петър Дънов траките са българи.


Но да продължим нататък. Всичките езотерични учения, които са свързали Египет( може и те, българи, да се окажат) с Европа, се появяват и във Близкия Изток, както и до Централна Азия - зороастризма. Неговата поява съвпада и с появата на български държави из цяла Азия, явно българите донасят много знания и култура със себе си и дават тласък на различни цивилизации. Прародината им Балхара, със столица Балк, е спомената и във скандинавските митове - Валхаала.

  В крайна сметка Балканите, Египет, Близкия Изток и Централна Азия дават основите на обществото. Александър Македонски е имал мисия да ги обедини. И го прави, но след смъртта му всичко се разпада, по старому. Виждаме как будизма, обаче, е запазил своята чистота и неопетненост, чак до идването на комунистите, които започват война с него.

 Е, следва втори опит за обединение на света. Рим превзема Европа, а после Юдея и накрая Египет. Персия пък владее по-голямата част от Близкия Изток, чак до Индия.

  Рим пробва да покори Персия. Не успява. Идва Христос. Убиват го. 313 година. Християнството е официална религия в цялата римска империя. Между другото, римската империя се е развивала на основите на гръцката култура. След това империята се дели на две. Западна римска и Източна Византия. 476 година. Западната пада. Дотогава католическата църква вече е изродясала. Идеите на Христос, първоначалните, са заклеймени като ерес и едни основни правила, избрани от Ватиканът, са основи правила за всички хора. Ватиканът униюожава всички трудове или писмени свидетелства за презокенски пътувания, философии и други религии. Всичко, което заплашва да я разкрие е унищожено!  Франската държава, в съюз със Ватиканът, създава Империя над цяла Западна Европа. Граничи с новосъздадената държава България, която приема православната религия - носеща семето на правата вяра.
  Франксата държава се дели на две. Франция и Свещенна римска империя. По- късно тези държави, покровителствани от папата нахлуват в Юдея, която вече е арабска. Исляма се е разпространил и се опълчва на християните. Започва война. По това време богомилството, пазещо древните корени и традиции на Египет и траките, се появява в България.
 Тук, в България, ги прогонваме, за жалост и веднага падаме под Византийско робство.
  Богомилите отиват във Франция и дават началото на розенкройцерите. " 9 френски рицаря" пък основават ордена на тамплиерите, които отиват в Светите Земи и се сдобиват със тайни окултни знания, заплашващи устоите на Ватиканът. Затова, в началото на 14 век орденът е най-могъщата организация в Европа.
  През това Монголските орди завладяват цяла Азия. През 1307 година папата и френският крал унищожават ордена на тмаплиерите. Една част от него отива в Португалия. Друга - в Сицилия, дава началото на пиратството. И трета, в Шотландия, дава началото на франкмасонството, придържащо се към древните традиции. По-късно , посредством династията на Стюартите, тамплиерите проникват в Англия.
  Чрез Сицилия, те се сдобиват с много редки карти, посочващи континенти отвъд океана, където биха могли да създадат свое, утопично кралство. Но Португалия губи във войната с Испания, за земите в Централна и Южна Америка. Ватиканът унищожава цели култури и империи, като заличава, Почти!, споменът за тях.

 В борбата за Северна Америка, обаче , Великобритания разгромява французите и холандците. Неслучайно тази Америка и Бразилия са разделени на щатове и федерации.
  И тук идва краха на масонството. През 18 век, века на Просвещението, повечето масони са загърбили древните традиции, на които се основава Ордена. Прониква безбожният рационализъм. Впоследствие хората, борещи се за древните традиции печелят. Но тогава е създаден Ордена на Баварските илюминати.  Тогава избухва и Френската революция, която заклеймява праведните масони и ги избива масово. След Революцията масонството оцелява, но баварските илюминати, вече, са влели своя разционализъм там. Създават се две основни масонски школи. Едната, шотландската, се придържа към древните традиции, но тя е малка и умира. Другата, френската, взема надмощие и издейства Независимостта на Америка. И днес, тази, която управлява света е френската.  Появяват се и хора като Блаватскя, Дънов и т.н ,но техните послания са заглушени и изопачени.


 Така, че съвременните кръвни родове са масони на френското течение. Те владеят света чрез морални догми и пари - по-специално банкерство. Глупаво е да причисляваме и малкото шотландски масони към тях.


Що се отнася до образователната система - нуждае от тотални реформи.

Човешкия мозък има две полукълба. Дясното отговаря на интуиция, Вяра, изкуства и т.н На него са подвластни всички велики творци или въобще личности, издигнали се като Независими или като Революционери.

Лявото полукълбо е рационалното. Анализира с Разума и поттиска чувствата. Хората, с такова кълбо, са масово по света. Затова се управляват лесно. В Bългария образованието е насочено към хора с ляво полукълбо. Десните се пригаждат трудно и са винаги ихвърляни от системата..., но винаги се издигат. Примери - колкото щеш.


 Ако се тренира баланс между двете кълба и се спре това поставяне, на всички деца, под общ знаменател - като стадо, тогава би се получил невероятен обрат. Как да се хармонизират тези кълба - има си специалисти и психолози. Проблема е, че, днес, медицината е бизнес със човешкото здраве. Има толкова много и ефкетивни източни методи за лекуване, които могат да се прилат на ниски цени или даже безплатно. Но... Пари, Страх и Разединение. Преодолей ги и света е твой. :-)

    


« Last Edit: 27 Jan 2011, 13:06:21 by rabeno »
 

Offline Norton

  • Senior Member
  • ***
  • Posts: 651
  • Зодия: Taurus Taurus
Re: Българското образование
« Reply #68 on: 27 Jan 2011, 13:46:22 »
Много интересна статия!

Искам ей тоя текст да го вкарам в царския гъз на негово невежество Сакскобурготски с неговата топла чаша мляко:

Проблем номер 1 - нашето образование е насочено към възпроизвеждането, а не към интерпретирането. Помните ли за какво получавахте шестици? За пълно и вярно пресъздаване на материала от учебника или преподаденото в час от учителя. Лични вариации в масовия случай не се толерират и често дори се санкционират. В резултат - от десетилетия ние страдаме от липса на "създавачи", от хора с нестандартно мислене, смели идеи и гениални хрумвания. Проследете приноса на българите през последните 150 години в световния опит и ще видите, че той е твърде малък, и то основно от хора, живели и работели в чужда среда.

Проблем номер 2 - учебната ни програма е натъпкана до скъсване с невероятно много информация, част от която е абсолютно излишна на децата и те я забравят още преди да е свършила учебната година. Към бедите трябва да прибавя и абсурдно тежките и нечитаеми текстове в учебниците, писани от хора, които през последните 30 години нямат ни най-малка представа какво е в главите на децата. Ето защо и те от своя страна са напълно немотивирани и час по час питат: "Това за какво го учим, госпожо/господине?"

И тук идваме до третия проблем на образованието ни - то е в някаква степен "l'art pour l'art" (изкуство заради самото изкуство) - образование заради самото себе си, а не заради нуждите на хората. Децата учат да речем география на Австралия и Океания, но не могат да се ориентират, ако се загубят в гората. Работят с логаритмични таблици, но нямат ни най-малка представа как да управляват личните си финанси. Зубрят колко пъти е опожаряван Рим, но не знаят как да реагират при пожар в училището или вкъщи. С други думи, образованието е силно академизирано и откъснато отдавна от пряката си цел - да подготви децата за бъдещия им житейски път.
 

Offline BulgarianBlood

  • Forum Member
  • **
  • Posts: 271
  • Gender: Male
  • Зодия: Capricorn Capricorn
Re: Българското образование
« Reply #69 on: 29 Jan 2011, 04:15:23 »
бръснарят очевидно е трол, опитващ се да пародира националистите.

По темата с образованието. Съгласен съм, че модерното образование в Западния свят(България включително) е насочено към натякване на знания и модели на мислене, а частта с оригиналните идеи и индивидуалните разсъждения е оставена на много заден план. Това обаче би могло да се компенсира с подходяща семейна и приятелска среда на ученика, която да го стимулира в тази насока. В крайна сметка при усвояването на дадена наука е нужно човек да има поне основна представа за моделите, върху които тя се развива(т.е. да е бил подложен на това натякване на знания и модели, за което говорех в началото), а едва след това да създава собствени виждания по въпроса. Това е особено валидно за точните науки, но и за хуманитарно насочените до известна степен.

 

Offline perfuratorabg

  • Forum Member
  • **
  • Posts: 399
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #70 on: 29 Jan 2011, 16:43:25 »
  Истината е че нашата родна образователна система е изработена от хора със болни амбиций които въобще не се съобразяват със възможностите на децата.От първи клас та чак до края на средното образование главите на децата се пълнят с информация която никога никъде няма да им потрябва.Тази болна образователна система е наследена от времето на Тодор Живков когато се смяташе че многото информация дава интелект,култура и морални цености.Практиката и фактите от историята доказаха че това съвсем нее така.В момента страната ни е пълна с дипломирани идиоти и пълни тъпаци на които главите са пълни с толкова излишна информация че са загубили реален поглед над живота и от тези хора зависи бъдещето ни защото те много често заемат постове от които зависи животът на всички ни.На тези хора много често им липсват морални и духовни цености което създава предпоставки информацията която получават да бъде използвана за користни цели и във вреда на обществото.

  Западната образователна система до края на средното образование (колеж) акцентира най вече върху възпитанието на подрастващите.Като научна информация се дава минимума който би им дал една ясна представа за заобикалящият ги свят а основно се акцентира върху обноските,поведението,държанието в обществото.Възпитават се навици които да им помогнат да се впишат в бъдещият трудов колектив.Възпитава се в тях какво е добро и какво е зло,какво е морал,закон и кое е неморално и незаконно.Обучават се как да оцелеят в заобикалящият ги свят независимо къде се намират и в какви ситуации изпадат.Дава им се информация как да могат да излезнат от всяка трудна или критична ситуация.Възпитават се във дух на патриотизъм и едновремено в толерантност,зачитане и уважение към всяко живо същество и към всички хора независимо колко са по различни от тях.

  Дава им се информация как да оцелеят когато са в чужбина и как да се държат за да не предизвикат агресия срещу себе си и да не попаднат в опасна ситуация.Учат ги да оказват първа медицинска помощ на пострадал и как да очеляват сред природата (бойскаутите).Въобще във образователната им система до края на средното им образование бъдещите граждани на света (защото във тях се възпитава че те са такива) се дава изключително и най вече информация която да им бъде полезна да се справят с трудностите в ежедневният им живот или по-точно казано практични познания,и малко научна информация по предмети които и тук се изучават но която научна информация се дава по такъв начин че лесно да може да се възприеме от детската психика,ум и съзнание.Просто образователната система на запад е съобразена със психиката на децата и се стреми да не ги претоварва излишно за да не се стига до умствени и психични отклонения в подрастващите каквито се наблюдават днес вав нашите деца.

   Когато обаче западният младеж запише да учи висше образование тогава вече с извинение му късат г...за от само научна информация и то пак само тясно свързана със специалноста му и нищо излишно но тогава вече той е изграден като личност,излезнал е от побиритета,укрепнал е психически,има уменията нужни му да се държи добре и да оцелее в света и от там и съзнанието му е вече освободено и подготвено да приеме допълнителната по-тежка научна информация.Никога на мене не ми потрябваха в живота химическите и физични формули и висшата матеметика която абсолютно излишно изучавах в средното училище.Затова пък моят набор растяхме като лумпени на които им липсваха елементарни задръжки.Няма да ви кажа на какви неща съм бил свидетел докато съм бил ученик.В училище са се случвали неща които ги има само по затворите.На военното обучение където бях няколко момчета които бяха мои съученици изнасилиха друго момче защото го набедиха че бил хомосексуалист.Посла се разбра че имал приятелка за която по-късно се ужени и всичко това стана със знанието на учителите.

   Аз завърших през времето на Тодор Живков и в обикновен техникум.Опитах се да помогна на момчето и ме пребиха и не можах да направя нищо защото другите ги беше страх.Ония бяха тайфа тартори които дерибействаха а бащите им бяха до един от едрите партийци в областа.Те си правеха каквото си искат.Идваха когато си поискат на училище и завършиха до един с отличен.Имаха и наглоста да ме поканят на сбирка на курса и разбирасе не отидох.Ето това възпита Тодор живковата образователна система в поколения наред а тези поколения сега управляват България и вижте кво става с държавата ни.Резултата от образователната ни система го виждаме и тази образователна система си продължава все така и само става все по-тежка като научна информация което допълнително натоварва мозъците и психиката на децата та ги докарва до лудост освен че им съсипва и детството.
 

Offline Мишок

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4,487
  • Gender: Male
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Traditionalist Traditionalist
Re: Българското образование
« Reply #71 on: 27 Oct 2011, 09:37:34 »
Митрополит Борис (1888-1948) наричан съвеста на българската църква.
Убит е от комунистите на 08.11. 1948г.

Още през 1928 г. той забелязва недостатъците на българското образование и издава една малка книжка на име : Кризата в нашето училище.
В тази книга прави анализ на пагубният път по който още тогава е тръгнало цялото ни общество. Още тогава забелязва че първият и основен недъг на образованието ни е :че то обучава, а не възпитава, развива способностите на ума и пренебрегва душата.
Взема главата на ученика и я тъпче с сухи и безмислени познания, създава един хаост от истини, лъжи и заблуждения не место да просвети човека. И това се дължи на грешното схващане, че умът е всичко у човека, но той е само една част от нас и имаме и душа , за която обаче още от едно време са учили да не се грижиме. А величието и същината на даден човек са в душата му. Освен това училището още от преди 1944г. направо отрича душата и нейното безсмъртие.
Ето какво казва още арх. Борис:Щом ние престанеме да говориме в училище за Бога и душата, със самото си мълчание ние проповядваме безбожие и бездушие
А щом се отрича Бог, отрича се и се руши всичко божествено и велико в човека, отрича се и живота в неговата същина.
И в заключение:Отравянето на душата на българската младеж, и българският народ е най-голямото и най-страшно престъпление,Извършено досега на българска земя.Това престъпление не може да бъде с нищо изкупено и ще лежи, като вечно проклятие върху името и съвеста на онези, които го извършиха и още го вършат.
За съжаление анализите на арх. Борис са верни и думите му се сбъдват.
Има ли стойност нашето више образование наистина ?
Как така образовани хора с по две и три виши образования са абсалютни тъпаци и духовни изроди ?
Въобще вишиста вишист ли е ?
Тука в Италия не знам какво им е точно образованието, но разликата между вишиста и онзи със средно или основно образование е огромна.
В БЪлгария разлика между вишистите и среднистите направо няма.
Е да ама от както свят светува и има университети: между завършилите ги и останалите с средно или никакво образование разлика има и то голяма. Да но не и в България.
Тези дни се позамислих и ще ви дам няколко прости примера за прости неща с вишисти
Мъж вишист, качва се в колата ми започва да пипа , като ненормален къде какво види: натиска копчета и задава тъпанарски въпроси за чистачките, за стоповете и какво ли още не - направо ми скъса нервите. Накрая му викам: абе ти нема да се жениш за една кола бе, нали си вече женен.
Друг вишист от вчера: качва се в колата и започва да се съблича докато карам, не му е дошло на акъла да си свали елечето преди да седне и докато се кълчи, като ненормален ми изкривява огледалото за обратно виждане. Викам му : полека бе човек, по-спокойно- а той гледа и не разбира какво става. То преди това този свърши още куп простотии, ама не ми се описват сега.
И сега върха на сладоледа . Тука има една българка с три виши образования. Та тази като се качи в колата направо ме уби: нямаше нещо да не пипне и разбъзика. Като ни беше на гости започна да си играе с един ползван конец за зъби, който не знам от къде го намери.
Абе върха на простащината, да не говориме какво и е в душата и ума.
Е мисля си, ако за такива елементарни неща не са получили познания в университета тези, то какво ли въобще са учили там. Представете си че такива хора стават учители и учат и възпитават децатани. !!!
После защо и алтернативата на управляващите е по-зла от самите тях ?
Амии защото са завършили в същата държава и са със същото изродско образование. Ифандиев и Жеков разправят че е така от 1944г. ама лъжат и са самите те жертва на това изродено образование.
И това е именно основният проблем на България. Училище възпитаващо изроди и ненормалници.
Та с какво образование сте ? Защото излиза че с колкото по-високо , толкова по-лошо.
_________________

Много хора си въобразяват, че като завършат 1-2-3 или повече виши образования и са станали върха. Да станали са върха, ама на тъпанарщината.
Тука българите се надуват: ние в трети клас учиме това дето жабарите учат в 7-ми. Да така е но душата си остава празна, а на жабарите поне малко от малко с вероучение се грижат за душите им.
И какво, като си напреде с материала, като завършиш у-ще и забравяш всичко.



Редактирано от модератор: Консолидация на два последователно пуснати постинги.
« Last Edit: 15 Sep 2013, 06:59:01 by Hatshepsut »
 

Offline vailen

  • Premium user
  • Forum Member
  • *
  • Posts: 403
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #72 on: 03 Nov 2011, 14:54:39 »
В идеалния случай задачата на на държавата е не само да нахрани човека, но и да го направи пълноправен гражданин: той трябва да участва в решаването на всички важни държавни въпроси. А за целта на всеки трябва да се дадат задълбочени познания за законите, задълбочени познания в областа на политиката и бизнеса, задълбочени познания в обласста на медицината и психологията. За да може той да е компетентен не само по въпросите, засягащи държавността, но и по въпросите, засягащи неговата правна защита и здраве. Защото тъкмо зависимостта от чиновници, юристи и лекари е „слабото” ни място. Не дай си Боже сериозно да се разболеем или да ни потрябва правна защита и веднага се чувстваме „малки” и зависими, защото сме „некомпетентни”. Некопетентни тъкмо в най-жизнено важните за нас въпроси. Защото цялата образователна система е насочена към изнамирането на гении, способни да работят за военноппромишления комплекс. Останалата маса хора, обременена от знания, които е невъзможно да използват в реалниа живот, се оправя както може. А от всички държавни блага  се възползва политическият, юридическият, медицинският и бизнес елит.

Лежепеков, Михаил. Как да управляваме съдбата си. 2010г.

България над всичко!
 

Offline Мишок

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 4,487
  • Gender: Male
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Traditionalist Traditionalist
Re: Българското образование
« Reply #73 on: 03 Nov 2011, 17:38:22 »
Лежепеков е написал пълна тъпанарщина. Хората няма да работят и да се специализират в работата си, а после да си гледат семействата, ами ще учат купища неща , които може и да не им потрябват.
Всъщност тоя ми проповядва демократични небивалици и безмислици.
 

Offline vailen

  • Premium user
  • Forum Member
  • *
  • Posts: 403
  • Gender: Male
Re: Българското образование
« Reply #74 on: 03 Nov 2011, 18:22:21 »
Лежепеков е написал пълна тъпанарщина. Хората няма да работят и да се специализират в работата си, а после да си гледат семействата, ами ще учат купища неща , които може и да не им потрябват.
Cetnik, Владислав Варнeнчик е написал следното и е вярно:
 
Всеки трябва да има представа от това как се строи държава, как функционира обществото и как исторически са се развили двете, за да може да направи най-добрия избор при гласуването си и да има най-правилната социална и политическа позиция. Който няма представа от тези неща не би трябвало да има право да гласува в избори или референдуми. Ако всички имаха представа от държавническо устройство и история демагозите, популистите и всички политически отрепки щяха да получават по няколко гласа на изборите и да не помиришат власт. Древните гърци са разделяли хората на две - т.н. политикон или "политически човек" - интересуващ се от делата на държавата и разбиращ от държавническо устройство, и т.н. идиотис - човек без такива познания или интереси, гледащ само своята работа и незаинтересован от социалното и политическото. В последствие почти всеки народ е възприел тази древна гръцка дума означаваща аполитичен човек като нарицателно за глупак. Та именно за да не бъдеш един такъв глупак трябва да четеш за това как се гради държава, как функционира общество и какви са историческите примери за двете - без значение дали ще застанеш на власт или не.
Поне това трябва да започне да се изучава. А отделен е въпроса, колко от завършилите професионална гимназия си намират  работа по това за което са учили? Сега да те питам - това да не ти е комунизма, когато на всички завършващи техникуми и университети се намираше работа по специалността? ;)  Ако не ти е станало ясно това се отнася с пълна сила за средното образование, защото то в момента е пълен боклук и всяка година отива към все по-зле и по-зле.
България над всичко!