Малцинствата - малко теория

  • 32 Отговора
  • 9791 Прегледи

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен Франкист

  • банкетен революционер
  • *
  • 2416
  • +383/-52
  • Пол: Мъж
Re: Малцинствата - малко теория
« Отговор #30 -: Октомври 21, 2010, 09:13:30 »
Малцинствата, правата и лицемерието



http://www.dnes.bg/redakcia/2010/10/20/malcinstvata-pravata-i-licemerieto.101696,14


Наистина ли някой мисли, че Никола Саркози не беше прав, когато нарече циганските лагери във Франция „развъдник на проституция, трафик на хора и експлоатация на деца”. И наистина ли някой вярва, че Саркози е расист, фашист и ксенофоб?

Канцлерът Ангела Меркел пък обяви мултикултурализма за „напълно провален модел” и  се противопостави на идеята, отричаща необходимостта от съществуването на доминираща култура в полза на интеграцията – тоест на адаптирането (още не са я нарекли никак, но и това ще стане).

Това е изключително сериозна промяна в мисленето и поведението на европейските лидери спрямо имигрантите, малцинствените общности и политиките към тях. И частичен отказ от политическото лицемерие.

У нас обаче президентът Първанов силно се възмути от френската държава и особено от посланика й, който ни каза да си интегрираме ромите, вместо те да имигрират*.

Ахмед Доган и депутатите му дори внесоха в НС нарочна декларация. “Изразяваме дълбоката си загриженост относно принудителните мерки, предприети от органите на някои държави, насочени към роми и предвиждащи тяхното връщане в съответните страни, и ги призоваваме да прекратят този процес”, пише в нея ДПС. Нали не се заблуждаваме за какво става дума?

Публична тайна са два факта. Ромите са електорален резервоар за всяка партия или политик, който може да си ги позволи – морално и финансово. И всеки политик, който си позволи да назове нещата с истинските им имена, бива атакуван, както стана с Цветан Цветанов, който ни „посрамил” в Брюксел, като признал, че циганските гета са инкубатор на престъпност.

Мой приятел, талантлив и вглъбен човек, който не забелязва подробностите около себе си (дори земетресенията влизат в тази категория), пътувал из Родопите и описвайки живота и хората, изведнъж изрече думата „екстериториалност”. Звучи ви пресилено? Кажете кога сте влизали в циганска махала? За замръкване да не говорим. И имате ли куража за това? А така нареченото мешере? Кои са тези съдии, за какво правораздаване става дума? Къде в конституцията е записано, че може да има две правораздавателни системи?

Какво са според вас информациите по медиите за 12-годишни родилки? За циганско момиче, два пъти продавано от родителите си за булка, пък то бягало, те го връщали. Всяка година телевизиите се надпреварват да снимат в Бачково „пазара” на цигански момичета (деца) – веселичко и шаренко изглежда някак си. Какво си казваме, ако изобщо обърнем внимание? Че са цигански работи?! А става дума за пазар (покупко-продажба) на хора! А упоените бебета по кръстовищата, осакатените, за да изкарват повече от просия, деца? А проституиращите, болнави, необразовани, лишени от шанс деца? Те нямат ли човешки права, за тях няма ли правозащитниците да скочат на крака и да ги защитят от родителите им?

Общност, която съществува изолирано и не се съобразява нито с писаните, нито с неписаните норми на една държава.

И нека да се разберем – НЕ мразя циганите (и не смятам думата за оскърбителна), НЕ мразя никого по предусловие, но се разтрепервам от безпомощност, когато мисля, говоря и пиша за това публично лицемерие.

Какви ли специализирани програми за „интеграция” е ползвал Никола Саркози, син на емигранти, че стана даже президент на Френската република. Да не би на едно „немалцинствено” дете, просто завършило средното си образование, да му е по-лесно да се интегрира и да се справя с трудностите.

„Не децата продуцират бедност, а получаващите държавни помощи продуцират деца. Статистиката доказва това, защото тези, които живеят от социални помощи, имат значително повече деца от останалата част от населението. Така в нашата образователна система непрекъснато се покачва процентът на децата, които са от т.нар. прослойка на отдалечени от образованието семейства. След завършване на училище, което е успешно в много малко от случаите, повечето нискоквалифицирани младежи поемат по пътя на своите родители.

Социалните помощи обаче имат противоположно въздействие върху готовността за интеграция: това ги освобождава от необходимостта да променят традиционния си начин на живот, да положат усилия да научат езика и да си намерят работа. Така правият път на социалните помощи води към паралелните общества. Ако не искаме това да се случи, трябва да сменим посоката на движение – към пазара на труда, към образованието, към семейната политика и към воденето на диалог”.

Това е откъс от „Германия се самоликвидира” на немския икономист и политик Тило Сарацин** и съм сигурна, че сте го „прочели” като отнасящо се за България. И ако там става дума за имигранти, то тук си говорим за хора, които принадлежат към българската нация.

Какво тогава „възпламенява” сърцата на пазителите на политически коректните действия и говорене в България?

„Ние сме под влиянието на странно противоречие: от една страна, доминира влечението към развлеченията и скандалните разкрития, а от друга, властват евфемизмите на политическата коректност. Но пък в обществото е налице много силна потребност към неразкрасената истина. Онзи политик обаче, който реши да поеме този голям политически риск, лесно става жертва на медийната власт, която упражняват политически коректните”. (И това е цитат от Сарацин.)

Хайде тогава да спрем да си говорим хубавичко, гладко и лицемерно, нещата имат своите имена и не думите ги правят грозни и отблъскващи.

*През 2009 година от Франция са екстрадирани 10 000 роми от Източна Европа, а от януари до юли 2010 – още 5000. През юли френският президент разпореди 200 души от Румъния и България, без право да пребивават на територията на Франция да я напуснат. Да сте чули нещо от медиите тогава?

**Тило Сарацин също беше обвинен в нацизъм, расизъм и ксенофобия. Защото директно назова проблемите с имигрантите, които напълно съзнателно, по различни причини, отказват да се интегрират, тоест, отказват да спазват законите на страната, в която доброволно са отишли да живеят. Сарацин беше „изгорен” на клада от политици, медии и различни правозащитни организации. Макар че близо 50% от немците са съгласни с тезите, изложени в книгата му.



Редактирано от модератор: Корекция на линка към източника на информация.
« Последна редакция: Юли 03, 2014, 21:47:41 от Hatshepsut »

*

Неактивен Индивидуалист

  • *
  • 2830
  • +395/-89
  • Пол: Мъж
  • Не бойте се!
  • Зодия: Virgo Virgo
Re: Малцинствата - малко теория
« Отговор #31 -: Август 17, 2011, 18:32:52 »
Христо Красин, писател от Ардино: Доказах, че турци в България няма

-Каква е историята на книгата Ви "Турските поразии в България и на Балканския полуостров"?
-Историята е следната: Сюлейман Демирел посети България в качеството си на президент на Турция през 2006-2007 г. В Шуменско събра на няколко митинга т.нар. турци, на които каза - ние не ви искаме в Турция, искаме да бъдете примерни граждани в България. Вие ни трябвате тук, в България. Което си беше ясен намек, че искат да правят пета колона у нас. След като се върна в Турция, Демирел направи едно изявление, че е добре Европа да вземе решение да се честват 640 г. от османските ценности на Балканския полуостров и в Европа. Да се чуди човек за какви османски ценности става дума, след като турците и османците на Балканския полуостров са оставили само кости. Има една джамия на архитект Синан, който обаче също е българин от Шумен и това е единственото, което е архитектурен паметник. Много нагло от тяхна страна, идва някакъв президент и говори куп лъжи и провокации... Подразни ме това, че ние нямаме ръководители, политици, които да излязат и да кажат - господин президент на Турция, къде се намираш, защо искаш твоите т.нар. турци да стоят в България или ги гониш от Турция.
-И ти какво направи?
-Реших да напиша книга като отговор на лъжите. В нея има три раздела. Написах първия, част от който беше публикуван във в. "Нов живот" в Кърджали, стар окръжен вестник, сега частен, но заради тази публикация изданието замалко да го спрат. Собственикът на вестника Иван Бунков се хвана за главата, спряха му рекламите и доста други неща. Аз по това време бях в София. Обади ми се той и ми казва - Христо, публикувах първата част на материала, но втората няма да мога да пусна. Тогава тръгна голямата кампания в Ардино срещу нас - "новите възродители" Христо Красин, Иван Бунков и прочее - направиха ни на мат и маскара. Ислямисти в интернет от Канада, Турция до Австралия влизаха в сайта на общината и ни правеха на резил. Тогава Иван Бунков се принуди и свали от сайта на "Нов живот" първата част на книгата ми. Обади ми се тогава главният редактор и каза "дотук сме, засега". Но аз не се примирих. По това време Кенан Адем направи изявление, че българите били нация от изроди. Това ме вбеси. Запитах се, може ли един българин-еничар да обижда по този начин народа и нацията си, от която е произлязъл. Това ми даде повод да подготвя втората част. Имам събрана много информация, тази тема живо ме интересува. Дойде момент, когато се вдигна шумотевица около Демир Енихан баба и текето на връх Свобода. През 1974 г., когато там нямаше нищо, а аз се занимавах с иманярство, разкопах заедно с един от най-големите иманяри от Оряховец - 70-годишният тогава бай Ради т.нар. гроб на Енихан баба. Но се оказа, че там няма никакъв гроб. С очите си видях и с ръцете си се убедих, че там няма никакъв гроб. А те строят теке на мястото по една легенда. Бях правил проучвания по легендата за Енихан баба. Наистина има такава легенда, че трима братя по поречието на Арда при първата поробителска вълна потурчват част от населението. Но те едва ли не са се качили на едно такова място, което следвайки логиката няма как да се качат на такава височина, за да водят битки! Защото битки се водят на ниското, това е изпитана бойна стратегия. На мястото до гроба имаше един земемерен знак и нищо повече - няма поробител на Родопа планина! Това е сюжетът на третия раздел от книгата.
-В книгата пишеш, че в България турци няма, а има остатъци от потурчени българи? Как го доказваш това?
-С факти и логическа мисъл. Турците навремето не са идвали тук да водят война с жените си под ръка. Напротив, до такава степен са държали жените си в пленничество вкъщи, че дори са ги оковавали в клетки, докато са водили продължителни войни, преди да се завърнат по домовете си. Питам - къде са туркините тук, за да родят тези турци?! Тези, които сега се наричат турци, всъщност не са такива, а са остатъци от поробени българи. По-същественият момент е, че султаните измислят кръвния данък. Вземат 5-6-годишни момченца, които до 20-годишна възраст вече са забравили и майчиния си език. Те биват връщани обратно в поробените земи като добре обучени войни, за да си изпълняват задачите. Но те пак са си българи, а не анадолци. Има много случаи, когато майки разпознават синовете си - по бенка или друг белег. Но той вече е загубил всичко в себе си, като дърво без корен. Тези еничари след 20 годишна служба им се дава право да се задомяват за българки на мястото, където последно са служили. Така се раждат българчета, но потурчени. Това е първата вълна от 1394 г. и веднага след това тръгват потоците по Чепинското корито, по Арда. Втората вълна, 250 години по-късно, отново потурчва пропуснатите от исляма местни българи, т.нар. помаци, само че при тях не е стигнало историческото време да ги асимилират изцяло. Докато при първата вълна нещата се докарват дотам, че детето се ражда и проговорва на турски, при втората вълна остават полутурци-полубългари. Най-напред тези българи ги карат да променят религията си, свалят килимявката и слагат феса. Тогава много хора, за да опазят живота на децата си, се принуждавали да сложат феса. Това са българите мохамедани в днешно време. Фактически в България населението е еднородно - само българи живеят тук! Има българи християни, българи мохамедани и българи с турско самосъзнание, които обаче са със сто процента български произход. Аз бих ги нарекъл турци с български произход. Защото те нямат друга генеалогия, те са си българи. За да им запазим някакво самочувствие в момента ние можем да ги наричаме турци, нищо лошо. Но трябва да уточняваме, че те са от български, а не от турски произход.
-Разкажи нещо за края на твоята кариера в СДС.
-Краят беше през 1995 г. Тогава издигнахме на местни избори кандидатурата на един наш активист Данчо Трайков за кмет на Ардино, но вече се очертаваше тази безнадеждност. Нашето СДС център с Петър Дертлиев започна да залита в ляво, да прави едни пазарлъци, правеха срещи в Лесидрън за всеобщи действия с хора от БСП. Направиха една среща далеч отттук, чак в Солун, за да не направи впечатление на медиите, че БСП и БСДП се срещат като за преговори. Това не го възприех за нормално. Освен това в този район тогава стана ясно, че ДПС ще доминира дълго време, и че известен период ще бъде безсмислено да се води кой знае каква политическа и партийна война на местна почва.
-За какво ще ни разкажеш в последната си книга?
-Това е "Съкровището на Вълчан войвода и златото на Рим", исторически роман. Бойко Белевски издаде първата книга. С третата книга ще затворя цикъла. Тя ще се казва "Вълчан войвода и диамантите на султана". 

http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=212965&cat=6
« Последна редакция: Август 17, 2011, 18:35:18 от Индивидуалист »
Има Бог, значи има и надежда!
Пазете се от лъжливи пророци, които идват при вас с овчи кожи, а отвътре са вълци грабители.

*

Неактивен Hatshepsut

  • Pharaoh
  • *
  • 7159
  • +526/-0
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
Re: Малцинствата - малко теория
« Отговор #32 -: Юли 03, 2014, 21:42:25 »
Що е то социален фашизъм?



Това е да се защитават определени групи хора, предимно малцинствени, до придобиване степен на безнаказаност.
Това е да не се признават за престъпления дори и най-тежките такива извършени от тях.
Това е да не се наказват престъпленията, извършени от маргиналите.
Това е да се създават условия за повишена раждаемост единствено при маргиналните групи хора.
Това е да не се преследват и наказват за извършените от тях престъпления
Това е да лишиш всички работещи и спазващи законите граждани, от привилегиите, достъпни само за маргиналните групи.
Това е маргиналните групи да нямат задължения.
Това е маргиналните групи да имат само права и привилегии.
Това е единственото право на работещите е да плащат данъци.
Това е един да работи, друг да взима помощи.
Това е един да се чуди как да си плати задълженията, а друг да не ги плаща изобщо.
Това е един едва да успява да си отгледа децата, а друг да го прави с лекота, защото социалната политика и всякакви помощи да са насочени само към него.
Това е маргиналите да те грабят, а твоите оплаквания да се без последствия.
Това е маргиналите да си правят каквото си искат и където си искат и винаги да са над закона.
Това е маргиналите да имат право да те убият, а ти да нямаш право да се защитиш.
Това е да защитаваш маргиналите, като наричаш искащите справедливост и законност с думите – “фашисти” и да ги призоваваш към “толерантност” и “демократични и европейски ценности”.
Това е новият фашизъм, социален при това!


http://forumat-bg.com/politika/1207-shto-e-to-sotzialen-fashizam

 

Powered by EzPortal