Обща категория > Спортни новини

Тренировъчни системи

<< < (2/7) > >>

Мокабор:

--- Цитат на: HAIDUTOW в Август 28, 2016, 21:47:36 ---Това с 5по 5 го опитах и не ми хареса. Натоварваше ми много колената на тренировката за крака и рамената като дигах лежанка. Не съветвам никой да го прави . Максимума който препоръчвам аз е 4 упражнения по 5 серии, но не повече. Дори 4 упражнения по 4-ри серии е още по-добре, организма иска и почивка не само натоварване.
Колкото до колелото простите сметки са следните: за 4 часа колело свалям толкова кила и съответно се натоварвам толкова, колкото за 30мин. ходене на 4-ри крака и подобни упражнения. Колелото е губене на време.
И това драги го казвам от висотата на един доста сериозен опит . Освен това в Италия нема какво да се прави и чета доста по тази тема.
Но както винаги някои хора знаят всичко и вместо да се учат, сами са станали учители на учителите. Това е един и от проблемите на съвременният нео-либерален българин. Знаят всичко, даже и това дето не знаят и не са чували.

--- Край на цитат ---

Явно не си прочел първото ми съобщение, където казах, че това е мое мнение. Тренировката 5x5 е опитвана от стотици хиляди хора по света, които я смятат за ефективна, и отново казах, че за всеки ще е различно и всеки трябва сам да си реши. Също така казах, че колелото има предимства и недостатъци, аз изтъкнах предимствата, ти изтъкна като недостатък това, че ходенето на четири крака е по-ефективно. Да, но съм сигурен че повечето хора биха предпочели да карат колело 4 часа отколкото да ходят на четири крака 30 минути. Аз представям една алтернатива, а някои хора от това се нуждаят.

Ако си решил да ме наричаш всезнаещ нео-либерален българин, поне се опитай да ме обвиняваш в неща, които наистина съм направил, а не такива които си грешно възприел поради невнимание.

Само с няколко поста, поради минимално различие в мнението, ти превърна своята, потенциално полезна и тема в поредната размяна на безпочвени критики. Аз обаче ще спра да коментирам, преди да се е превърнало в поредната размяна на обиди. Мисли и се опитай да усетиш, кога добрите намерения се превръщат в нещо полезно, и кога в нещо вредно.

Мишок:

--- Цитат на: Мокабор в Август 28, 2016, 22:48:05 ---Явно не си прочел първото ми съобщение, където казах, че това е мое мнение. Тренировката 5x5 е опитвана от стотици хиляди хора по света, които я смятат за ефективна, и отново казах, че за всеки ще е различно и всеки трябва сам да си реши. Също така казах, че колелото има предимства и недостатъци, аз изтъкнах предимствата, ти изтъкна като недостатък това, че ходенето на четири крака е по-ефективно. Да, но съм сигурен че повечето хора биха предпочели да карат колело 4 часа отколкото да ходят на четири крака 30 минути. Аз представям една алтернатива, а някои хора от това се нуждаят.

Ако си решил да ме наричаш всезнаещ нео-либерален българин, поне се опитай да ме обвиняваш в неща, които наистина съм направил, а не такива които си грешно възприел поради невнимание.

Само с няколко поста, поради минимално различие в мнението, ти превърна своята, потенциално полезна и тема в поредната размяна на безпочвени критики. Аз обаче ще спра да коментирам, преди да се е превърнало в поредната размяна на обиди. Мисли и се опитай да усетиш, кога добрите намерения се превръщат в нещо полезно, и кога в нещо вредно.

--- Край на цитат ---
Много тренировки са опитвани от стотици хиляди по света и пак така стотици хиляди са прецакани. Даже някога милиони се набираха на лоста зад врат и вдигаха рамене пускайки щангата зад врат, и беха много доволни, ама се оказаха прецакани и аз също ги правех тези тъпотии. Повечето хора са глупаци. Въпреки това умният би избрал да си загуби 30мин. за да постигне определен ефект, отколкото 4 часа , а и задника се набива от седалката на колелото.
Живея на запад и не вярвам на добрите намерения на хората със западно мислене, такива нямат добри намерения. За съжаление повечето българи са със западно мислене или поне частично такова.'

Мишок:
Сега пак да се върна на темата.
Има доста вредни и противопоказни упражнения.
Например набиранията за врат на лост или пускането на щанга зад вратът за рамена. Съветвам ви да не ги правите. Друго вредно е т.н. френско упражнение за трицепсите.
Вредни са и големите ръце, ставате неработоспособен, слабо-издръжлив, и ударът ви губи всякаква сила. Някога имах ръка 47-48 та с доста усилия успях да я направя 41см.
Въобще упражненията за ръце за мене са вредни и излишни. Може да ги правите но без да прекалявате и с леки тежести.

Мишок:
Една хитрина. Всички знаете гумените пояси които се слагат около кръста за отслабване. Неудобни са и причиняват обриви. Обаче аз съм го измислил. Вземате кърпа от чист памук с дължината на талията ви, режете я на две да не е много широка, прави и се оверлог, в шиовашките ателиета за 2-2.20лв. , пришивате и връзки в двата края и я връзвате около кръста си, чак тогава слагате гуменият ластичен колан за потене. Така кожата ви няма да се изранява, и потта ще се попива от кърпата. Важно е обаче кърпата да е от памук, иначе прежулва кожата около кръста.

Мишок:
" Здрав дух в здраво тяло "
Определено не винаги е така. Малко по комунистически звучи. Доста спортисти доказаха че в здравите им тела, няма здрав дух, а на някои и телата не се оказаха, така здрави : в последствие на употребяван допинг.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия