Автор Тема: Национализмът и образованието в България  (Прочетена 53413 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Panzerfaust

  • Administrator
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 1,350
  • Пол: Мъж
  • Интереси: история, политика, психология, военно дело, икономика
  • Зодия: Virgo Virgo
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Conservator Conservator
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #120 -: 21 Мар 2015, 03:05:51 »
Учебник по история: САЩ са подкрепили Априлското въстание,
българите живеели щастливо като роби


Учебник по история за 3-ти клас „учи“ малките деца, че българите живеели добре по време на
Турското робство, а Съединените щати са „подкрепили Априлското въстание“

https://alterinformation.wordpress.com/2014/08/29/887421941/
omerzen, добре е да попрочетеш нещо през живота си, че да имаш някакво обективно мнение, а не да се доверяваш сляпо на някакви статии, защото може да те подведат.

САЩ действително играят голяма роля в Априлското въстание, основно чрез действията на няколко решителни, честни и смели американски граждани, а и организации. Благодарение на тези хора светът разбира за зверствата на Османската империя над българското население! Джанюариъс Макгахан чувал ли си го? След потушаването на Априлското въстание извършва неоценима работа в защита на българския народ. Като кореспондент на вестник „Дейли Нюз“ Джанюариъс Макгахан заедно със секретаря на легацията на САЩ и генерален консул в Цариград Юджин Скайлър (ето ти официален дипломатически представител на САЩ) посещават въстаналите български селища. Установяват точния брой на избитите българи, както и на опожарените селища, църкви и манастири. Резултатите от това проучване публикува в дописки и репортажи за зверствата на турците. Има, разбира се и други със заслуги за разкриването и популяризиране на извършените кланета и опостушения - Джордж Уошбърн, изпълняващ длъжността директор на Робърт Колеж в Цариград, неговият сътрудник Албърт Лонг, американският министър в Константинопол Хоръс Мейнард, някои безименни мисионери и т.н.
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #121 -: 24 Яну 2016, 08:24:26 »
Деветокласници от Плевен: Не желаем да учим химна на циганите „Джелем, джелем“


Група възмутени ученици от СОУ „Иван Вазов“ – Плевен се свързаха с екипа на информационния сайт „Плевен за Плевен“. Повод за реакцията им е учебникът по музика за девети клас, в който е включен химнът на ромите „Джелем, джелем“.
 Ето какво казват учениците: „Искаме, ние учениците от СОУ „Иван Вазов“, искаме да изкажем възмущението си спрямо учебното съдържание в нашите учебници! Нормално ли е да има цигански песни в учебниците ни?! Да ни карат да учим и пеем на ромски език? Искаме отговори и от Министерството но образованието, защо образователната ни система изобщо е допуснала такива неща“, заявяват те.

https://plevenzapleven.bg/
« Последна редакция: 08 Сеп 2018, 15:27:32 от Hatshepsut »
 

Неактивен Siegfried

  • Premium user
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 1,926
  • Пол: Мъж
  • Religion: Christianity-Catholic Christianity-Catholic
Учени искат промяна на концепцията за произхода на българите, прабългарите и древността:



Цитат
Институтът по Древни цивилизации внесе днес в Министерството на Науката и Образованието (МОН) становище за промяна на концепцията за произхода на българите, прабългарите и древността на
българската държава в учебниците по история.

То подкрепя становището на Института по история на БАН по въпроса и
предлага следните промени в съдържанието на учебниците за училищата:

1) Терминът “прабългари” да се замени с “древни българи”.
2) Произходът на древните българи е индоевропейски.
3) Титлата на българските владетели е „кан”.
4) Да се изучава Волжска България.
5) Да се разшири познанието за иранския древен свят.
6) Началото на българската държавност да бъде положено в 165 г.
7) Да се отмени периодизацията на първа, втора и трета българска
държава, която не е уместна.
8) В съвременния български език са запазени и се използват няколко
хиляди думи от прабългарски произход, които се срещат също в индо -
иранските езици. Повечето от тях погрешно са били обявени за турцизми.
9) Древните българи са имали един от най-точните и най-древните
календари. През 70-те години на XX-ти век той е бил предложен от
ЮНЕСКО за световен календар, защото е изключително удобен за
използване.

Относно дебата за замяната на термина “турско робство” Институтът по
Древни цивилизации смята, че е от особено значение правилно да се
употребява терминологията, използвана от авторите, които са били
свидетели на тази епоха. Има неизброимо количество исторически писмени
източници използващи масово термините “робство” и “иго”. Затова не е
редно сега въпросният термин да бъде заменен в учебниците с други
термини, независимо от каквито и да е съображения
.

http://www.bgnow.eu/news.php?cat=2&cp=0&newsid=60346
« Последна редакция: 08 Сеп 2018, 15:28:21 от Hatshepsut »
Да ЖИВЕЕ 9-ти ЮНИ, да ЖИВЕЕ Цанков !
Истинският БългАрски Химн Шуми Марица;

"Аз" - Дарий, Цар Велик, Цар на Царете, Цар на много народи, син на Хистасп, Ахеменид, Персиец, син на Персиец, Ариец от Арийския род !

Българио, за тебе тѣ умрѣха, една бѣ ти достойна зарадъ тѣхъ, и тѣ за тебъ достойни, майко, бѣха !
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #123 -: 08 Авг 2016, 07:56:55 »
Патриоти възкресиха учебника по „Родинознание“


Група патриоти, начело с директора на Добричкия исторически музей Костадин Костадинов, издадоха за пръв път от десетилетия насам, класическия стар учебник по „Родинознание“.

Същия онзи, по който сме учили поколението, което сега е над 35.

Съдържанието не е напълно идентично, и е осъвременено с новите открития на историческата наука. Но в ядрото си става дума за същия вид учебно помагало, в което историческата истина е далеч по-обективна, и ги няма намесите на неолиберал-грантовите активисти.

Във Фейсбук профила си Костадинов представи учебника така:

„Както бях обещал, учебникът по Родинознание, който подготвях, ще бъде готов за началото на новата учебна година. Следващата седмица влиза в печатницата и до края на август трябва да е отпечатан. В „българското“ училище няма да го допуснат, то е ясно, но поне да знам, че каквото мога да направя за нашите деца, съм го направил.“

Веднага след това в дискусията десетки хора започнаха да питат от къде могат да го купят и как да се снабдят с него. Костадинов поясни, че учебникът е безплатен и ще си доставя по поръчка, само срещу заплащане на пощенските разходи. Поясни също, че ще качи книгата в Интернет – да може да се сваля безплатно в електронен формат.

В последните години, под натиска на соросоидните фондации, българското образование драстично бе променено и бе свалено качеството му. Сериозно пострада и материята по история, като за началния курс, прекрасната дума „Родинознание“ се замени от по-атлантическата „Човек и Общество“. Завръщането на Родинознанието, с автентичното съдържание е голям успех за всички български деца.

https://bgnovinite.eu/index.php/2016-04-21-18-53-38/obshtestvo/1930-patrioti-vazkresiha-uchebnika-po-rodinoznanie.html
« Последна редакция: 08 Сеп 2018, 15:29:23 от Hatshepsut »
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #124 -: 03 Сеп 2016, 22:23:28 »
Създателят на учебника по Родинознание:
Българите имат нужда от автентична българска история!



След изчерпване на количествата от 5000 бройки на учебника по Родинознание и интереса  на мнозина към него,  решихме да проверим какво мисли за този успех и неговия създател- Костадин Костадинов. Припомняме, че Костадинов, освен български политик и общински съветник във Варна, работи и като директор в историческия музей в град Добрич.

Попитахме Костадинов дали е доволен от резултата и очаквал ли е толкова бързо да бъде изчерпано количеството от учебници.
„Меко казано съм доволен и изключително изненадан от този интерес, който бе предизвикан“, споделя Костадинов. Според него огромната фалшификация и подмяната на нашата история през тези 25 години, навярно е породила съответната нужда от една автентична българска история. А за последното съди дори и по себе си.
Костадинов споделя с разочарование за трудния път, който се е наложил да измине, опитвайки се да докаже, че българските деца се нуждаят от истинската история. „Срещнах се с трима министри на три отделни правителства. И тримата ми отговаряха по един и същи начин! Все едно имаха някакъв лист с инструкции. Аз не видях разлика между Клисарова, Орешарски и Бойко Борисов.“, допълва още той. 

При въпроса ни каква е била реакцията от МОН предвид интереса, който изявиха мнозина и дали все ощe смятат, че учебникът е недостоен за българските училища:
С леко раздразнение той отговаря, че не се интересува от МОН.
„Нито Паисий е искал одобрение, нито Петър Берон, за да напише Рибния буквар. Сегашното министерство се превърна в министерство на отродяването. Изпира мозъците на децата, превръщайки ги в безродна биомаса на самосъзнание“.
Той допълва, че според него това е метод на отродяване на българското самосъзнание и по този начин се създава една аморфна маса без самосъзнание.
„Няма разлика между колониалните училища и това, което е в момента“., споделя още той. 
Пред нас директорът на историческия музей в Добрич не успява и съвсем да скрие своето възмущение от реакцията на зам.– министъра на образованието – Диян Стаматов.
Припомняме, че в предаването „Тази сутрин“ по БТВ, по повод учебника по Родинознание, зам-министъра на образованието- Диян Стаматов обяви, че  „в крайна сметка ние живеем през 2016г., а не през 1940 и някоя, както твърди г-н Костадинов“.

„Как думата „родина“ може да е остаряла? Представяте ли си какво ни казват от министерство на образованието? Накрая и думата България ще стане архаична. МОН трябва да бъдат уволнени, защото това е национална измяна и предателство.“, обяви Костадинов. Той твърди, че голяма част от хората работещи в Министерството на образованието обслужват фондация Америка за България.

Попитахме Костадинов общо колко участника са взели участие в създаването на учебника. Той споделя, че в началото напливът от хора, желаещи да се включат, е бил огромен. Но се е състоял известен провал в срещите, относно присъствието. Затова той използвал за информация учебници от преди 44-та година. Осъвременил ги, а остарялото и неактуално до днес било премахнато.

„Осъвремених ги с новата история, историята днес.“, допълва още той. Участие в издаването на учебника взели Кремена Кръстева, която работела също в историческия музей в Добрич, както и Илиян Вълчев.

На въпроса дали училища или директори на училища/ учители са изпитали интерес към учебника, той споделя, че са „страшно много“. Още повече, че те изрично му казали, че ще изхвърлят досегашните учебници и на тяхно място ще започнат да учат децата по неговия учебник. Единственото условие, за което помолили е, да не споменават имената им, защото се притеснявали от уволнение. Те споделили, че се притеснявали от Министерство на образованието, тъй като мнозина директори били уволнени и на тяхно място били настанени нови хора, отново пряко свързани с Америка за България. Неговото мнение е, че тази фондация, с нейните хора във властта, ще измени изцяло историята. За пример той посочва настоящите учебници, в които Турция е представена като по-малък враг, от колкото Русия.

„Как може да говорим за съжителство с турците като исторически нещата седят съвсем различно?!“ , не успява да прикрие възмущението си още веднъж Костадинов.

Относно спекулациите, че учебникът не бил достоен за българското училище, тъй като в него съществували "висящи изречения", той отговаря, че тролове винаги ще има.
„Повечето от тези цитати са от 34-40-та година, аз съм използвал именно тях“, допълва още той. И още веднъж подчертава, че българите са зажаднели за своята история.
„Учебникът ни е изцяло написан на български език.“, допълва той. „В него няма нито една чуждица, затова много ми се подиграват, че съм използвал архаични думи. Че как ще са архаични, че те са на чист български?!“,отбелязва Костадинов. И пояснява, че е използвал разказвателен, дори приказен стил, за да може да направи по-достъпно съдържанието за децата.  За да бъде създаден един плавен преход от началото на човешката цивилизация до Втората Световна война.
„Историята е предмет, който трябва да бъде обичан“, заключва той.

По повод коя е любимата му част от учебника и има ли глава от историята, на която лично той симпатизира, той споделя, че това е историята с Руско-Турската Освободителна война. А любимата му тема е битката при Шипка.
„Българите извървяваме нашия път и възкръсваме. Догодина честваме 140 години от този момент, именно това е и причината, поради която отделих доста време за съдбата на България и българския народ.“, заключва той.

https://novini.stara-zagora.org
« Последна редакция: 08 Сеп 2018, 15:30:44 от Hatshepsut »
 

Неактивен Мишок

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 4,511
  • Пол: Мъж
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Traditionalist Traditionalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #125 -: 03 Сеп 2016, 22:28:21 »
В написаното от този има доста грешки и неверни неща. Добре е подобни четива да се пишат от истински родолюбци запознати с нещата.
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #126 -: 03 Сеп 2016, 23:20:36 »
В написаното от този има доста грешки и неверни неща. Добре е подобни четива да се пишат от истински родолюбци запознати с нещата.

Кое по-точно е грешно и невярно?

Между другото, Оттук може да се изтегли учебника безплатно, в PDF формат  :smile-1:
« Последна редакция: 03 Сеп 2016, 23:23:56 от Hatshepsut »
 

Неактивен Мокабор

  • Premium user
  • Forum Member
  • *
  • Публикации: 198
  • Пол: Мъж
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #127 -: 03 Сеп 2016, 23:28:55 »
В написаното от този има доста грешки и неверни неща. Добре е подобни четива да се пишат от истински родолюбци запознати с нещата.

И на мен ми е интересно, кои са тези грешки.
Най-добрият син на своето отечество е онзи, който в дясната си ръка държи пушка, а в лявата - книга.
 

Неактивен Мишок

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 4,511
  • Пол: Мъж
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Traditionalist Traditionalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #128 -: 04 Сеп 2016, 08:02:25 »
Кое по-точно е грешно и невярно?

Между другото, Оттук може да се изтегли учебника безплатно, в PDF формат  :smile-1:
Грешен е броят на опълченците и турската армия под Шипка например. Даже грешката е фрапантна. Имаше и още една такава грешка, но я забравих. Въобще сигурен съм че учебникът е пълен с грешки. Все пак не трябва да забравяме че К. Костадинов е политикан от класа, сменящ партиите с лекота.
 

Неактивен Мокабор

  • Premium user
  • Forum Member
  • *
  • Публикации: 198
  • Пол: Мъж
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #129 -: 04 Сеп 2016, 08:29:30 »
Грешен е броят на опълченците и турската армия под Шипка например. Даже грешката е фрапантна. Имаше и още една такава грешка, но я забравих. Въобще сигурен съм че учебникът е пълен с грешки. Все пак не трябва да забравяме че К. Костадинов е политикан от класа, сменящ партиите с лекота.

Това е учебник който описва 1300+ години история, а ти го описваш като пълен с грешки и като че ли безполезен, защото са сбъркали броя на войските на Шипка, и то без да го поправиш. Та колко са били наистина?

А една грешка в учебник не означава, че е пълен с грешки, особено когато "имало още една грешка, но си я забравил". Разбира се, не пропусна да оплюеш труда на един човек, който напълно безплатно е качил много достоверен и про-Български учебник, който е изготвил сам.
"политикана от класа, сменящ партиите с лекота" е направил голямо нещо за България, и не заслужава дребнави нападки от дребни хора, които само се опитват да се почувстват по-големи.
Най-добрият син на своето отечество е онзи, който в дясната си ръка държи пушка, а в лявата - книга.
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #130 -: 04 Сеп 2016, 13:44:07 »
Грешен е броят на опълченците и турската армия под Шипка например. Даже грешката е фрапантна. Имаше и още една такава грешка, но я забравих. Въобще сигурен съм че учебникът е пълен с грешки. Все пак не трябва да забравяме че К. Костадинов е политикан от класа, сменящ партиите с лекота.

Да, наистина има такава грешка, Костадинов е посочил численост на турската армия 45 хиляди души, а те са били 27 хиляди души, но освен редовната турска армия е имало и башибозук, чиято численост едва ли може да се установи.
За броя на русите и опълченците Костадинов не посочва конкретни цифри, но косвено споменава че съотношението им спрямо турците е било 1:10, значи ги приема за 4500 души. Това също е занижена бройка, те първоначално са били 5500, на 21 август се увеличават на 7500 (с присъединяването на Брянския полк), а на 24 август след новото подкрепление на ген. Радецки стават 14800 души.

Но все пак едва ли една такава грешка може да омаловажи учебника, а и предполагам, че при новото издание тя може да бъде поправена.
« Последна редакция: 04 Сеп 2016, 13:55:10 от Hatshepsut »
 

Неактивен Мишок

  • Banned
  • Hero Member
  • *
  • Публикации: 4,511
  • Пол: Мъж
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
  • Politics: Traditionalist Traditionalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #131 -: 04 Сеп 2016, 15:45:51 »
Да, наистина има такава грешка, Костадинов е посочил численост на турската армия 45 хиляди души, а те са били 27 хиляди души, но освен редовната турска армия е имало и башибозук, чиято численост едва ли може да се установи.
За броя на русите и опълченците Костадинов не посочва конкретни цифри, но косвено споменава че съотношението им спрямо турците е било 1:10, значи ги приема за 4500 души. Това също е занижена бройка, те първоначално са били 5500, на 21 август се увеличават на 7500 (с присъединяването на Брянския полк), а на 24 август след новото подкрепление на ген. Радецки стават 14800 души.

Но все пак едва ли една такава грешка може да омаловажи учебника, а и предполагам, че при новото издание тя може да бъде поправена.
И с пашибузука пак не са стигали тази бройка. Нашите са били около 8хил. Друга грешка е че заявява че турците били мързеливи.
Костадинов явно няма никаква представа от това , какво представляват другите народи на тази земя.  Мисли че сички са като нас, да ама не са. Турците са към 50 племена и от тях има и мързеливи и работливи и средно работливи и т.н. Вярата им исляма ги е карала да експлоатират поробените народи, независимо дали са били от работливо или мързеливо племе, такава им е верата, ама нашият националист нео-либерал не го знае. Интересно е как толкова неграмотен исторически човек е бил директор на музей? Кой знае , какви ги е сътворил. Има и мераци да оправя България, ще го помоля да си ги спести и учебника си ако може.
 

Неактивен Hatshepsut

  • Perfectionist
  • Administrator
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 7,066
  • Пол: Мъж
    • Български Националисти
  • Интереси: История, Археология, Етнография, Религия, Компютри
  • Зодия: Sagittarius Sagittarius
  • Religion: Paganism-Egyptian Paganism-Egyptian
  • Politics: Bulgarian Nationalist Bulgarian Nationalist
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #132 -: 14 Яну 2017, 13:47:21 »
Джамбазки: В българските класни стаи цари деградация, упадък и разпад на образованието


http://bultimes.bg/djambazki-v-bulgarskite-klasni-stai-tsari-degradatsiya-upaduk-i-razpad-na-obrazovanieto/

Стара българска поговорка казва, че никой не може да ти направи такава беля, каквато сам можеш да си направиш. И това е вярно. Затова долното видео показва истинската ни национална трагедия.

Това е тя, само това, нищо друго не е толкова опасно за българската нация. Всичко останало е победимо и поправимо.

Истинската българска национална трагедия днес е в класните стаи. Деградацията, упадъка, разпада на образованието. Пълната липса на уважение към учителите и преподавателите. Нечовешкото унижение на тези достойни български преподаватели, изучили поколения българи.

През Възраждането на българската нация, преди Освобождението, образованието е било най-голямата, най-истинската национална ценност. Младите българи, бедни и богати, са се стремили, бори ли са се, за да се образоват. Да знаят. Да могат. Били са любознателни, жадни за знание, за наука, за успех.

На тази жажда за знание, на тази ученолюбивост дължим превръщането на нацията си от затънтена и забравена от Бога османска провинция в „прусаците на Балканите“. Само за някакви си десетина години, след Освобождението. Образованието е това, което кара западните наблюдатели да говорят с възхищение за „българското чудо“ в началото на двадесети век. Образованието кара предците ни да се развиват стремглаво, да строят пристанища, жп-линии, фабрики, да се превърнат от турски роби в европейски предприемачи.

Още преди освобождението българските общини, българските предприемачи събират пари, организират „добродетелни дружини“, за да изпращат младите будни българи да се учат. И на запад, и в Русия. Изграждат новата българска образована интелигенция. Създават я. „Даскалите“ разорават народната нива, надлъж и на шир, още във времената на робството. „Даскалите“ будят народа и оглавяват бунта.

Килийните училища, свещениците, „взаимоучителната метода“ се превръщат в истинската „свещоливница“ на новата, на възраждащата се българска нация. Помните ли изпита, който провежда Рада Госпожина в „Под игото“? Помните го, нали?

Защото образованието е български национален идеал по онова време.

За това в началото на миналия век няма българско село без училище. Затова училището обикновено е най-масивната, най-голямата сграда във всяко село, нерядко по-голяма и внушителна от кметството. Затова в разорените и празни български села днес стои само училищната сграда, като паметник на отминало величие.

Ще разберете защо българите, които излязоха от селските училища превзеха Одрин, а днешните дрисльовци едва говорят и рядко пишат правилно на родния си език.

Забележете, дебилите от клипа не са цигани. Но мучат, врещят и квичат нечленоразделно. Обикновено обвиняваме циганите в липса на желание за образование и труд, до голяма степен с основание, но тези от клипа нямат и не могат да имат оправдание за поведението си. Техните родители носят точно толкова вина, точно толкова отговорност за поведението им, колкото и родителите на дванадесет годишните родилки.

Защо се случи това? Извън общо известните оправдания. Заради делегираните бюджети, заради учебните планове, заради невъзможността на учителите на накажат по някакъв начин подобно неприемливо и недопустимо поведение. Заради кретените в Министерството на образованието, които рекламират образованието със запалки и непрекъснато променят учебното съдържание в угода на Турция. Заради търтеите и спящите клетки на турската етническа партия ДПС в образованието.

Да, затова.

Поправимо ли е? Все още да. С дълбоки, осмислени, последователни, безапелационни промени в образованието, в учебните планове и програми, във финансирането на учебния процес. През незабавното изритване на всички търтеи, негодници, крадци, турски мекерета и соросоиди от образованието. През възстановяването на военното обучение в средното образование, на летните лагери, на ученическите трудови бригади. Включително през възстановяването на трудово-възпитателните институции. За да бъдат убедени младите дебили в ползата от труда и от образованието.

Защото образованието е основа. Образованието е родолюбие. Образованието е български национализъм.

Ангел Джамбазки, Фейсбук
« Последна редакция: 08 Сеп 2018, 15:32:47 от Hatshepsut »
 

Неактивен Петкан

  • Banned
  • Veteran
  • *
  • Публикации: 8,656
  • Пол: Мъж
  • България преди всичко!
  • Religion: Christianity-Orthodox Christianity-Orthodox
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #133 -: 03 Май 2017, 00:24:48 »
Цитат
"От една страна над половината от участниците в анкетата на Германо-българската индустриално-търговска камара са доволни от цената на труда в страната, която бизнесът преценява като най-ниската в Централна и Югоизточна Европа, след Албания. От друга страна обаче инвеститорите срещат все по-големи трудности при намирането на нужните им работници и специалисти. Според участниците в анкетата, вина за това носи състоянието както на средното професионално, така и на академичното образование в България, които се преценяват като най-некачествените в целия регион..."
http://www.dw.com/bg/%D1%81-%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BE%D1%82%D0%B1%D0%BB%D1%8A%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8/a-38606973
...
Образованието е един от приоритетите на ПФ.
Такива изявления прави лидерът на ПФ Валери Симеонов.
Ще видим, за какви бюджетни средства за образованието ще настоява Валери Симеонов при гласуването на бюджет 2018 г.?
Ad honores
 

Неактивен HighVoltage

  • Moderator
  • Senior Member
  • *
  • Публикации: 751
  • Пол: Жена
Re: Национализмът и образованието в България
« Отговор #134 -: 03 Май 2017, 16:21:54 »
    Вчера слушах по БНР една икономистка, според която увеличаването на МРЗ в България е прекомерно и асиметрично с увеличаването на БВП, производителност и всички др. компоненти, които я формират. И разбира се отбеляза неподготвеността на потенциалните работници, както и ниското или неподходящо образование. Извинявайте, но МРЗ касае именно хората без спец.образование и опит. Та, колко по-образована е една продавачка в магазин за платове  или ядки в град с 70 хил. население в Германия или Испания, че някоя Мара в Хасково да е по-необразована от нея. Но първата получава около 1200 евро заплата, а втората няма и 200 евро. Икономическата логика, че в Испания с град х е по-висока производителността и търговията отколкото  тази в България с град като Хасково е много удобна, ама в нея няма много логика. Не е вярно, защото знам че не е вярно или поне не е задължително.
    В ЗЕ хората вземат ГЗ над 20 000 евро и не искат да учат, а тука определено, който иска да учи и училища бил и специалности, и модерни, и актуални колкото искаш. НО да се скъсаш от учене, за да работиш за 250 евро. Защо, по дяволите?
Не знам какво ще увеличават ПФ, но дано не е само заплатите на учителите, които почиват по 6 месеца в годината. Има смисъл да се дават повече пари само на училища с реални постижения и за ученици, които наистина учат.
 

 

Това също е България! (положителни новини за Българското образование)

Започната от Skarlet

Отговора: 114
Прегледи: 62236
Последна публикация 20 Юли 2019, 18:54:30
от Hatshepsut
За историята на правописната реформа в България

Започната от Петкан

Отговора: 0
Прегледи: 2269
Последна публикация 08 Фев 2018, 20:27:38
от Петкан